Friday, February 2, 2007

25.01.2007

pentru toţi!
25.01.2007
noaptea

Eu,
vestea bună e că m-au mutat cu Aurelian. E la fel de cărunt şi râde cu toată burta :), că-n nebunia asta am găsit motiv să mai şi râdem. Ziceam că, întrucât nu ne prezentăm la lucru, o să ne desfaceţi contractul de muncă, e ceva prevedere în Codul Muncii? :))
A cărat cu el un vraf de plase şi plăsuci, e cam la fel de ordonat ca şi mine :). Vârful situaţiei în care ne aflăm a fost în momentul în care am constatat că, disciplinat, are cearceaf personal, optimist, albastru marin şi o pătură cu pitici ! :) Pitici ? :))) Suntem ceva de groază, fiecare cu ale lui, plus piticii ! :)))
No, aşa că în timp ce vă scriu, un iepuraş doarme râzând în somn, iar un pitic cu nas rotund şi barbă albă ţine ochii închişi, în celula 5 :) Pe pitic îl bănuiesc că mă spionează când nu mă uit la el, ţuşti îşi închide pleoapele, n-am încredere în seninătatea lui :) Iepuraşul pare animal de treabă, cum se spune pe la noi, e un animal dintr-o bucată :)
În rest, toate-s la locul lor. A trecut şi a 11-a zi de greva foamei, s-a înfundat WC-ul (e ceva sabotaj cu nişte cartoane sau asist la decesul întregului stabiliment, că scârţâie din toate încheieturile, mereu se întâmplă ceva, mai mult lucrează instalatorii decât lucrăm noi :)) Am fost şi la medic azi, mi-a luat sânge pentru glicemie, cică-s ok, am slăbit 1 kil, sunt perfect. Nu înţeleg de ce mai mănânc „afară” :)
Ceaiul e o savoare colonială, e de o aromă sublimă, exotică, probabil un adevărat ceai de Ceylon :) Mâine poate ne mută dincolo, lângă Tribunal, încă nu ştiu, aşa cum habar n-am când e recursul Parchetului.
Vă mulţumesc că-mi scrieţi, îmi cer scuze că nu pot să vă răspund tuturor :) O să vă ţin la curent, cu înţelegerea realităţii că până ajunge scrisoarea, voi o să ştiţi deja. Vă îmbrăţişez pe toţi, aveţi grijă de voi. Nu-mi scrieţi, să facem economie la pixuri! :) Un sărut lui Dor !
Dan

No, mai stau şi eu la o poveste cu Aurelian, e o nebunie ce se întâmplă. [...] Cum vă descurcaţi? Scrieţi-mi!
Vă îmbrăţişez.